China part 3 en Thailand!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu China part 3 en Thailand!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu

China part 3 en Thailand!!

Door: D. de rooij

Blijf op de hoogte en volg Dennis

08 December 2016 | Thailand, Chiang Mai

Helaas was mijn eerder geschreven deel 3 niet geupload door slechte internet in China, vandaar dat het nu even stil heeft gelegen. Maar hierbij dan toch het laatste stukje van China..

Het laatste deel van China was Guilin en de rijstvelden.. Eenmaal aangekomen eerst een dagje in Guilin zelf doorgebracht met mooie bergketens en tempels en parken. De tweede dag werd ik echter ziek en kon ik de overige dagen helaas op bed liggen om beter te worden. Ik wist vanaf het moment dat ik de dumplings at dat het verkeerd was..

Hierdoor en vanwege het slechte weer heb ik de rijstvelden helaas gemist en niet kunnen bezichtigen. Jammer, maar gelukkig wel het enigste dat ik echt gemist heb.

De laatste dag ging het alweer wat beter en heb ik nog wat tijd op de chinese markt doorgebracht.

Toen na Thailand vliegen. Dit keer wel op tijd op juiste vliegveld aangekomen, echter zelfs te vroeg. De balie voor int vluchten ging pas 80 minuten voor vlucht open.. dus ik denk haal even koffie, was slechts 7 euro.. dus maar niet gedaan. Na een kort vluchtje eindelijk in bangkok waar het 32 graden en volle zon was, veel te warm in het begin, maar nu zeer aangenaam en fijn!

Na een aantal dagen in bangkok doorgebracht te hebben met fietsen, tempels bekijken en genieten van het mooie weer. Had ik besloten om door te gaan na kanchanaburi voor wat verkoeling bij de watervallen. Deze waren nog steeds zeer mooi en bijzonder. Hier ook na hellfire pas gegaan en veel geleerd over de gruweldaden van de japanners tijdens ww2.
Tevens eindelijk een internetcafe gevonden en al me fotos kunnen uploaden naar dropbox. Nu alleen nog na de website, dit gaat snel gebeuren!!

Nu ik dit schrijf zit ik in Chiang Mai te bedenken wat ik morgen ga doen. Een van de dingen die ik zeker ga doen is na de grand canyon om te cliff duiken van een hoogte van 10m tot 20m, gaaf!!!! Daarnaast is er ook nog een wipe out baan waar je op kunt, dus ik zal wel een kind inde speeltuin zijn :).

Groetjes en tot snel..

P.s. erwin, sjanghai schrijf je als Shanghai niet met een j :p toch bedankt voor uploaden.

  • 08 December 2016 - 09:40

    Nikki:

    Heey maatje,
    Vervelend als het eten niet goed valt :( gelukkig ben je weer opgeknapt. Ga je echt van 10/20m hoogte springen? Gek :p maar zeker van genieten :) groetjes vanuit het koude winterachtige nederland

  • 08 December 2016 - 11:16

    Ilona:

    Haha wat ben je toch ook een soep kip. Nog ff wat zeggen over erwin z'n spelling.komt gewoon doordat je hem mist. Wij hebben het geluk dat oma ons op de hoogte houd :-). Fijn dat het goed gaat. Veel plezier in de speeltuin!

    Xxx

  • 08 December 2016 - 14:22

    Ad Van Bavel:

    Hoi Dennis .nou mooi dat je weer opgeknapt bent ,jammer van de rijstvelden die je niet kon bekijken maar daar staat weer iets anders voor . nu je China achter de rug hebt ga weer met volle moet naar het volgende toe Thailand . Zoals het hier overkomt is er veel regen dus zwem vliezen en snorkel bij de hand .en wens je veel succes en kijk plezier het ga je goed

  • 12 December 2016 - 19:38

    Peter Govers:

    Hoi Dennis, wat een avontuur beleef jij lijkt me geweldig om mee te maken. Jammer dat je een paar dagen ziek bent geweest maar zo te lezen ben je weer de oude. De temperatuur is daar beter dan hier maar dat weet je zelf ook wel. Geniet er van en tot je volgende verslag. Groetjes Peter

  • 13 December 2016 - 21:14

    Oma:

    hallo dennis even een berichtje van oma.oma is aan staar geholpen en het gaat goed.met jou gaat het ook weer goed hoor ik nu groetjes oma en nog veel plezier.

Tags: Thailand, China, zon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Ik ben Dennis de Rooij, 26 jaar uit Hilvarenbeek. Na mijn stage van 5 maanden in San Francisco, is het 3 jaar later weer tijd om een nieuwe reis te ondernemen. Deze keer richting het Oosten, Azië en hopelijk door naar Australië/Nieuw-Zealand. De begindag is 22e van Oktober en de einddatum is nog onbekend..

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 107696

Voorgaande reizen:

11 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

26 Januari 2013 - 12 Juli 2013

Afstudeerstage in the U.S.A - San Francisco

19 Oktober 2016 - 30 November -0001

Azië 2016-2017

Landen bezocht: