Bye bye New Zealand, Hello Indonesia - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu Bye bye New Zealand, Hello Indonesia - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu

Bye bye New Zealand, Hello Indonesia

Door: D. de rooij

Blijf op de hoogte en volg Dennis

25 April 2017 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo iedereen,

Vandaag is het weer zover, ik ga nieuw zeeland verlaten en me reis vervolgen na Indonesie.. Een kleine 20 uur reistijd en ik ben van het verst mogelijke land vanuit Nederland, weer een stukje dichterbij richting huis.

Heb een mooie 1,5 maand in Nieuw zeeland doorgebracht,zonder te werken! Helaas.. De tijd was te kort, er waren weinig tot geen mogelijkheden in christchurch. Ondanks dat, toch me verre familie leren kennen en samen met hun mooie ervaringen en herinneringen opgedaan..!

Na hun verlaten te hebben heb ik 2 weken op het Noord eiland doorgebracht en heb ik de mooie hoofdstad Wellington gezien, Taupo en de Tongariro alpine pass van 19.4km door de bergen en vulkanisch gebiede, heb ik Hobbiton bezocht en WaiOTaupo een omgeving met mudpools, een geiser en vulkanische meren. Alles was zeer mooi en indrukwekkend, maar Hobbiton was samen met de Tongariro alpine pass de mooiste dingen om te doen. Hobbiton was zeer magisch en schitterend. De hobbitholes, de meertjes en tuintjes, de heuvels, de green dragon inn, was allemaal schitterend! Een plek waar je zou willen wonen!

Nu in Auckland de laatste dag in Nieuw Zeeland doorbrengen met broodjes smeren en warm eten maken, want AirAsia biedt geen drinken, eten of entertainment..

Tot straks vanuit het warme Indonesie!
Dennis

  • 04 Mei 2017 - 16:25

    Peter Govers:

    Hoi Dennis,

    Ik hoef je niet te vragen hoe het met je gaat. Als ik je verslagen lees dan kan het niet anders zijn dan dat het heel goed met je gaat, wat een mooie reis zeg. Je hebt straks maanden nodig om alles aan iedereen te vertellen wat je allemaal mee hebt gemaakt en gezien hebt. Als ik de foto's zie dan kan ik best jaloers worden, wat een plaatjes.

    Ik hoop dat je je reis nog met heel veel plezier voortzet, veel mooie dingen ziet, en wanneer je weer thuis bent je een donderdagavond je hele verhaal en foto's wilt laten horen en zien bij de COVS.

    Wat is de datum dat je denkt om weer naar dit kikkerlandje terug te keren?

    Dennis tot aan het volgende verslag, ik blijf je volgen.

    Groetjes Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Ik ben Dennis de Rooij, 26 jaar uit Hilvarenbeek. Na mijn stage van 5 maanden in San Francisco, is het 3 jaar later weer tijd om een nieuwe reis te ondernemen. Deze keer richting het Oosten, Azië en hopelijk door naar Australië/Nieuw-Zealand. De begindag is 22e van Oktober en de einddatum is nog onbekend..

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 107699

Voorgaande reizen:

11 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

26 Januari 2013 - 12 Juli 2013

Afstudeerstage in the U.S.A - San Francisco

19 Oktober 2016 - 30 November -0001

Azië 2016-2017

Landen bezocht: