2 korte weekjes, dan staat mijn wereld op zijn kop - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu 2 korte weekjes, dan staat mijn wereld op zijn kop - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu

2 korte weekjes, dan staat mijn wereld op zijn kop

Door: Dennis de Rooij

Blijf op de hoogte en volg Dennis

12 Januari 2013 | Nederland, Hilvarenbeek

Jetzema, I am Dennis de Rooij and I'am going to Amerika for Cultural Learnings in America For Make Benefit Glorious Nation of Netherlands!

Oftewel zoals 'Borat' het zou zeggen, over 2 kleine weekjes ga ik voor 5 maanden afstuderen / stage lopen in San Francisco, United States.

Ik ga stage lopen bij een Online en Interactief marketingbedrijf, waar ik een onderzoek ga uitvoeren met natuurlijk bijbehorende conclusies en aanbevelingen!

Maar voordat ik definitief kan vertrekken en aan het grote avontuur kan beginnen, mag ik mijzelf eerst nog (maandag) op de Amerikaanse Ambassade melden om aan te tonen dat ik na Amerika ga voor Cultural Learnings... Als dit dan goed gekeurd is, vlieg ik 25 of 26 januari naar San Francisco om het grote avontuur te laten beginnen.

Ik verblijf +/- 21 weken/5 maanden in San Francisco, met aansluitend nog 3 weken rondtrekken met mijn goede vriend 'Stefano', van San Francisco naar Las Vegas.

Tijdens de 5 maanden die ik in San Francisco zit, heb ik een heel leuk studentenhuis/hotel gevonden waar ik met andere internationale studenten zal verblijven, dus ik zit niet alleen! (http://www.usastudentrooms.com)

Dus nog eventjes en ik zit 5 1/2 maand aan de andere kant van de wereld, dan gaat het avontuur van start en zal het reisverslag ook daadwerkelijk beginnen.. maar voor nu sluit ik graag af met het volgende liedje: http://www.youtube.com/watch?v=Xv24N8H1KyI - ACDC - Highway to Hell.

Dit liedje weerspiegelt enigszins mijn avontuur die ik tegemoet ga!
Op de weg naar het beloofde land....

Groetjes,
Dennis

  • 12 Januari 2013 - 16:26

    Nikki:

    Yoooow dennis :p

    eerst volgende week nog even avondje goed stappen en dan wordt het facebook in de gaten houden en hier natuurlijk om te zien wat je uitspookt ;)

    Heel veel plezier en succes daar

    groetjes
    Nik

  • 15 Januari 2013 - 21:49

    Ilona :

    Hallow lief neefje!

    Ik ga je zo ontzettend missen ;)! Zie je natuurlijk al niet zo veel, maar 5 maanden is echt lang.. Helaas heb ik geen geld boompje, anders had ik met je ouders en opa, oma mee gereisd haha.

    Vanaf welk vliegveld ga je vliegen? Is het nu al gelukt met je visum?

    Dikke kus

  • 16 Januari 2013 - 15:39

    Dennis:

    Jaaa! Eindelijk ik ben maandag bij de Ambassade geweest en die hebben het goedgekeurd.
    Heb nu mijn VISA ontvangen dus het gaat gebeuren!

    Ik vlieg van Schiphol de 26ste van Januari.
    Ik weet nog niet hoelaat, moet het vliegticket nog boeken:P.

    Groetjes,
    Dennis

  • 24 Januari 2013 - 22:16

    Kitty & Paul Vromans (ouders Yvon):

    Beste Dennis,

    Veel succes en geluk in San Francisco. Goede reis en geniet ervan.


  • 29 Januari 2013 - 11:40

    Will De Rooij:

    Gewldig dat mijn achterneefje de weide wereld intrekt, en nog wel naar het land van de onbegrensde mogelijkheden,doe goed je best en vooral genieten van deze mooie kans, die je geboden wordt.

  • 01 Februari 2013 - 21:26

    Marion Van Sabben - De Rooij:

    De familie de Rooij spreidt zich uit over de wereldbol: fantastisch!!!
    Veel succes toegewenst en ik hoop dat je vele mooie avonturen zult beleven.
    groetjes, je achternichtje Marion.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Ik ben Dennis de Rooij, 26 jaar uit Hilvarenbeek. Na mijn stage van 5 maanden in San Francisco, is het 3 jaar later weer tijd om een nieuwe reis te ondernemen. Deze keer richting het Oosten, Azië en hopelijk door naar Australië/Nieuw-Zealand. De begindag is 22e van Oktober en de einddatum is nog onbekend..

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 610
Totaal aantal bezoekers 107714

Voorgaande reizen:

11 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

26 Januari 2013 - 12 Juli 2013

Afstudeerstage in the U.S.A - San Francisco

19 Oktober 2016 - 30 November -0001

Azië 2016-2017

Landen bezocht: