Waar is dat feestje?! Hier is dat feestje?! Whoe! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu Waar is dat feestje?! Hier is dat feestje?! Whoe! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu

Waar is dat feestje?! Hier is dat feestje?! Whoe!

Door: Dennis de Rooij

Blijf op de hoogte en volg Dennis

07 April 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Waar is dat feestje? Dat was hier op vrijdag heel de dag! Het begon helemaal super toen ik op Facebook inlogde en Jacquelines berichtje zag met waar is dat feestje?! Nou dat was hier jacqueline!!! Dankjewel!

Na een lange werkdag op vrijdag, was het dan eindelijk zo ver 'mijn feestje!'
Het begon om 8 uur, dat we gezamenlijk wat aan het drinken waren.. en toen kwamen ze ineens met taart en kaarsjes, en iedereen die beneden in de basement was, die zong in volle borst happy birthday mee! Nou dat was wel een heel special momentje, moest toch even vermannen! Na het geweldige taartje en de vloeiende alcohol was het tijd om naar de bar te gaan..

Ja, we hebben besloten om na Castro te gaan, de gay buurt van San Francisco, om na een gaybar te gaan.. Ja ik had mijn twijfels.. maar het bleek uiteindelijk mijn geweldigste uitgaansavond ooit te worden! Te geweldig! (Natuurlijk was ik in redelijke dronken staat) maar wat wij daar in die kroeg hebben gezien, beleefd en mee gemaakt, is helemaal gek!

Wat gebeurt er zo al die avond, wat ik me nog herinner:

Dat ik als een van de eerste naar binnen ging, zodat ik kon plassen en daar begon het! Ik dacht dat ik langs een vrouw stond te plassen, maar na 3 x kijken en me dronken toestand achter te laten, moest ik toch toegeven, dat het een man was, die verkleed was als vrouw.. juist!
Na dat rare incident, terug de kroeg in en maar flink feesten voor mijn verjaardag! Ik heb heel de avond met hele mooie dames staan dansen! Ik heb volgens mij met bijna alle dames gedanst, in de kroeg :), dus ik had het super na mijn zin! Na 1,5 uur flink feesten, gingen ik en een vriend van mij even een luchtje scheppen, daar kwamen wij 2 schitterende dames in mini rokjes tegen, waar ik net mee had gedanst.. na wat gepraat, vroeg ze aan ons:

zijn jullie gay? Wij? NEEEEE!! Maar wat doe je dan hier? Ow gewoon feesten.. en zijn jullie gay?? 50/50, alleen als het een knappe dame is..

nou, je kon ons oprapen van het lachen, was geweldig hoe ze dat zeiden! Na dit leuke idee, snel terug na binnen en door feesten! Ik heb toen een tijd met wat lesbische dames gedanst, waarvan ik tot op vandaag betwijfel of ze lesbisch waren.. maar goed! Tegen het einde van de avond, waren er een paar mensen eerder vertrokken, want ze waren al aardig op! dus ik stond even in me eentje te dansen, tot er een rockstar dame naar me toe komt en zegt, hoe oud ben jij?? Ik: 23!!!! Ow cool..

Dus ik vraag, hoe oud ben jij? zegt ze: 40.. ow oke.. Na wat gedanst te hebben met haar, kwam telkens haar vriendje/man met haar dansen, dus ik ben maar vertrokken, want hij was zo jaloers als de pest, en ik wou geen problemen.. dus ik ben op andere plekken gaan dansen en telkens kwam ik haar tegen en wou ze met mij dansen, dus ik ben 2 of 3x maar van plek gewisseld.. tot de avond voorbij was.

Toen was mijn energie wel redelijk op, ik had zoveel gedanst en gesprongen en gedronken, dat ik genoeg op had! Dus wij maar met de taxi terug na huis, nou wat een gast, die taxi chauffeur!

Ik mocht voorin en ik mocht alles doen! Uit het raam schreeuwen, vragen of mensen op het dak mee wouden naar down town, tot aan het roepen naar dames van lichte zeden op straat..

Dus ik zeg, zet me hier maar af, ik vermaak me wel - als grapje, en hij zegt: nee, dit zijn mannen, die omgebouwd zijn tot vrouw, je moet vragen of ze van basketbal houden!

Dus ik roep naar z'n mevrouw, heeey!!! come! dus zij zet een paar stappen richting de taxi en ik roep; do you like playing basketball??

En ze liep boos weg, nou ik had een top avond! totdat ik gisteravond de verhalen van de andere hoorde, nou ik kon niet meer stoppen met lachen.

Een van mijn vrienden, was aan het plassen in de kroeg, en er kwam een grote gespierde kale man achter hem staan, dit kon hij in de spiegel zien. En ineens greep die vent, hem vol in zijn kont.. hij zegt: ik wist niet meer wat ik moest doen, dus ik bleef maar door plassen... En de kale man vertrok weer.. geweldig moment!

En die jongen werd ook vast gegrepen door een jongen die ingehuurd was om te dansen in een boxer en niks meer, iedereen was foto's aan het maken en ik had het gemist, dus ik moest nog steeds zo hard lachen om hun verhalen.. en wij besloten met zn 4en als jongens zijnde allemaal 1000% hetero, dat het de beste avond in SF was en dat we zeker terug moeten gaan en gewoon heel de avond feesten, zonder te dronken te zijn.. dus geweldig feestje!

Zaterdag heel de dag uitgerust en vandaag goed trainen.
Heel veel groetjes en ontzettend bedankt aan alle personen die kaartjes hebben gestuurd!

En speciale dank aan nikki en haar ouders! Dankjewel voor de 2 kaarten!!! bedankt!

  • 08 April 2013 - 11:22

    Danjela:

    Haha day kun je nog eens een feestje noemen. Hopen voor jou dat je geen andere rare dingen bent vergeten:p nu weet je waar je volgende keer als je terug bent op stap kunt gaan, hier naar de lollipop!
    Ik wens je voor vandaag ook nog erg veel plezier toe en geniet er nog maar goed van daar!

  • 08 April 2013 - 13:35

    Nikki:

    wow wat een avond. ik heb me vermaakt met het lezen van je stukje dus ik geloof dat het wel een goed feest was :p mss toch ontdekt dat je op biede valt den ;)

    als je weer terug bent doen we dit natuurlijk wel weer over!!

    awwh en super lief dat je me speciaal bedankt :) kzal het bedankje doorgeven aan mama die volgt je verhaal beetje mee op de achtergrond :)

  • 08 April 2013 - 18:44

    YVONNE:

    Hoi Dennis,

    van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    Wat geweldig dat je zo,n mooi feestje heb gehad erg
    leuk om te lezen dat je het zo naar je zin heb.
    Nog een leuke dag toegewenst.

    Groetjes

    en veel liefs renate bianca en remco
    ome simon tante yvonne


  • 08 April 2013 - 19:02

    Frank De Rooij:

    GEFELICITEERD !!!!!!!!.............DENNIS....

    Het feest was super, zo te lezen......maar ik wordt toch een klein beetje ongerust ......!
    Wie weet heb jij wel met meer mannen gedanst die verkleed waren als vrouw ????????
    Jouw blik was niet helemaal helder die avond........

    Groet PA........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Ik ben Dennis de Rooij, 26 jaar uit Hilvarenbeek. Na mijn stage van 5 maanden in San Francisco, is het 3 jaar later weer tijd om een nieuwe reis te ondernemen. Deze keer richting het Oosten, Azië en hopelijk door naar Australië/Nieuw-Zealand. De begindag is 22e van Oktober en de einddatum is nog onbekend..

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 107736

Voorgaande reizen:

11 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

26 Januari 2013 - 12 Juli 2013

Afstudeerstage in the U.S.A - San Francisco

19 Oktober 2016 - 30 November -0001

Azië 2016-2017

Landen bezocht: