Deadline 1, Hawaiii & I feel happy! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu Deadline 1, Hawaiii & I feel happy! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu

Deadline 1, Hawaiii & I feel happy!

Door: Dennis de Rooij

Blijf op de hoogte en volg Dennis

16 April 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo iedereen,

Het was weer tijd voor een update vanuit San Francisco! (kleintje) Vandaag de dag, heb ik mijn eerste school deadline! Een eerste versie van het SMP, ik heb er vorige week en vandaag ontzettend hard aan geknokt om zoveel goede en relevante informatie nauwkeurig in te zetten. Het is een eerste indruk, dus er zal nog het een en ander bijgeschaafd moeten worden, maar dat gaan we doen! Want ik ga deze internship behalen! Hoe moelijk en hard het ook is!

Want jullie denken misschien, die Dennis heeft een lange vakantie.. Maar das niet waar hoor! De 42,5 urige werkweek zit vol met werkzaamheden voor school en Bleu en als dat niet zwaar is, mag ik ook nog alles in het 'engels' schrijven. Dit gaat nu aardig vloeiend, maar toch blijven er nogal wat 'grammar' foutjes inzitten.

Maar eerlijk is eerlijk, buiten de werkweek is het 'vakantie' gevoel zeker aanwezig.. Maar dit komt door de fantastische vrienden, de stad SF en het mooie weer en vooruitzicht! En tja, je moet iets he, als je in de mooiste stad van de WERELD verblijft voor 5,5 maanden!

Dus vandaag kwam voor mij in de ochtend (bij het opstaan) en in de middag (tijdens de lunch) toch wel even het gevoel binnen kruipen..

Sjongejonguhjonge, ik heb mezelf naar San Francisco geschopt met een internship en heb de geweldigste tijd van me leven.. met over 3 dagen Hawaii in het vooruitzicht..

JA, IK VOEL MIJ OP DIT MOMENT INDERDAAD DE GELUKKISTE MAN OP DE WERELD!

Want wie had dit ooit in maart 2012, gedacht.. dat mijn droom werkelijkheid ging worden.. en dan nog eens met Hawaii in het vooruitzicht!

Dus nu nog even hard werken voor school en bleu en dan lekker genieten van Hawaii, om knallend het laatste deel van mijn internship in te gaan!

Groetjes,
Dennis

  • 16 April 2013 - 13:01

    Stefano:

    Hey maat,
    Ik ben heel blij voor jou.
    Ik heb zelf ook de kribels, ik heb net op tijd nog aan de visum gedacht, bijna vergeten.
    Ik wens je veel plezier in haway. HAVE FUN
    ALOWHA :)

  • 16 April 2013 - 13:14

    Nikki:

    Joow dennis

    het mooie weer begint hier dan ook eindelijk een beetje te komen maar met tentames weinig tijd om er echt van te genieten.
    Liever Engels dan nederlands hoor, ben al een aantal dagen hard aan het oefenen voor nederlands maar wat hebben wij een ongelofelijke k*t taal XD engels is veel makkelijker maar goed.

    Geniet van Hawaii :D en be carefull ;)

    Alowha mattie

  • 18 April 2013 - 12:51

    Opa En Oma :

    dennis het gaat nu wel goed met je want je geniet heel erg.
    nu nog naar hawai en geniet daar van.
    ken je in een hawai rokje lopen nu succes en veel plezier opa en oma

  • 18 April 2013 - 22:21

    Erwin:

    heey broer

    hard werken hoort er bij he :P
    Maar veel plezier in hawaii en maak maar mooie fotos er van. We horen nog wel via skype van je hoe hawaii was:D Op internet en tv ziet er het veel belovend uit dus ben benieuwd

    Groetjes je broertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Ik ben Dennis de Rooij, 26 jaar uit Hilvarenbeek. Na mijn stage van 5 maanden in San Francisco, is het 3 jaar later weer tijd om een nieuwe reis te ondernemen. Deze keer richting het Oosten, Azië en hopelijk door naar Australië/Nieuw-Zealand. De begindag is 22e van Oktober en de einddatum is nog onbekend..

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 107727

Voorgaande reizen:

11 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

26 Januari 2013 - 12 Juli 2013

Afstudeerstage in the U.S.A - San Francisco

19 Oktober 2016 - 30 November -0001

Azië 2016-2017

Landen bezocht: