Je hebt van die dagen... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu Je hebt van die dagen... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu

Je hebt van die dagen...

Door: Dennis de Rooij

Blijf op de hoogte en volg Dennis

02 April 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Je hebt van die dagen, dat het niet mee zit en het niet lekker loopt.. nou afgelopen week, was een van die weken in plaats van dagen, dat het allemaal even niet zo goed liep..

Maandags begonnen zonder Moon, maakt toch een groot verschil, langs iemand zitten, waarmee je kunt geinen, praten, sudoken en belangrijkste waarmee je kunt werken. Want werken bij Bleu is het ene moment heel hoog en andere moment wat lager..

Maar de maandag was best wel oninteressant, net zoals dinsdag.. veel voor mijn project gewerkt en veel aan me engels gewerkt, maar niks bijzonders..

Op woensdag besloot ik de sleur maar om te draaien en iets lekkers te koken, het gerecht was heerlijk alleen ik ben er donderdag en vrijdag ziek van geweest.. waardoor ik dus 2 dagen niet kon werken. Dus heel de dag in bed gelegen, series gekeken en genikst, voelde ik me zaterdag beter.. En zaterdag bleek uiteindelijk ook een goede dag, stukje gehard loopt met fergun, china town door gerend en interessante dingen gezien..

Met het idee van; WIJ MOETEN DIT KOKEN EN LEREN KOKEN!!
Zoveel interessante dingen om te proberen.. van vis tot kip tot zeeschildpad.. dus de zaterdag was wel geslaagd!

De zondag was het weer ontzettend slecht hier! Heel de dag regen, regen en nog meer regen.. dus wij hebben maar een filmpje gekeken en een beetje lopen poolen.. Maar niks bijzonders, soms gewoonweg saai!

Dus ik besloot om na deze vervelende week, maar met het goede been uit bed te stappen en dat is gelukt!

In de bus na mijn werk, begon het vanochtend.. er stond een klein afro amerikaans jongentje op een van de treden bij de achterdeuren.. En hij wou uit de bus, dus de buschauffeur doet de deuren open, en hij komt vast te zitten met zijn voet.. en hij was een jaar of 11/12 en hij liep in een volle bus allemaal te roepen.. MY FOOT IS STUCK, HEY MY FOOT! MY FOOT! En iedereen moest keihard lachen.. dus zijn maatje komt hem helpen en met heel wat trekken, duwen en schreeuwen kwam zijn voet los.. was ontzettend komisch om te zien!:)..

Dus dat maakt je dag helemaal super! En op het werk heb ik heel veel translatings gedaan, opnames afluisteren en de highlights in een overzichtelijke wordfile zetten, dit is ontzettend goed voor je 'luistervermogen', want het is ontzettend moeilijk! Niet zoals op school dat je het slapend kunt horen..

Dus deze week begon goed en gaan we goed eindigen! Want a.s. vrijdag geef ik mijn verjaardag! Dus moet een goed feestje worden!

Groetjes,
Dennis

P.s vanochtend hadden wij nog regen, maar smiddags heerlijke zon en 17 graden!

  • 02 April 2013 - 12:18

    Nikki:

    yooooww
    toch geen vreemde dieren gekookt ? soms heb je idd van die weken, zo had ik vorige week ook zo'n week. adviesrapport en stress blabalba, maar deze week lekker relaxed beetje reflectie workshop doen en het weekend hmmm wordt ook zeker goed maar dat kan ik hier niet vertellen :p

    goed om te horen dat het weer beter met je gaat en we vieren je verjaardag wel goed als je weer terug bent :p maar weet zeker dat je zelf je verjaardag ook wel goed gaat vieren :p

    maar nu weer verder

    groetjessss

  • 02 April 2013 - 18:58

    Frank De Rooij:

    He he......eindelijk heb ie ook slecht weer !!!

    Greetings DADDY

  • 03 April 2013 - 16:27

    Fam Laleman:

    Hey Dennis !!
    Hier dan een berichtje van de fam Lakeman!!
    We werden er door opa op aangesproken dat je het erg jammer vond dat je weinig reaktie van ons krijgt??
    Hierbij wil ik ja laten weten dat we met veel belangstelling je site volgen .
    En het erg leuk vinden om je juist via deze site (en facebook)je zo te kunnen volgen .
    Nog een paar dagen en dat mag je in het verre Amerika je verjaardag vieren .
    Zag dat je al aardig wat kennissen op hebt gedaan en dat je je draai gevonden hebt .
    wordt vast een leuk feestje.
    Groetjes uit Hoorn .
    Dus je weet het ....weinig reaktie wil zeker niet zeggen dat we je niet volgen ;)!!

  • 06 April 2013 - 14:41

    Erwin:

    heey broer

    Jammer dat we niet bij het feest konden zijn:P moeten we nog eens in halen. En op fb was het te zien dat het een geslaagd feest was:)

    En van die dagen heb je wel eens ook in nederland:P Dusja

    Groetjes Erwin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Ik ben Dennis de Rooij, 26 jaar uit Hilvarenbeek. Na mijn stage van 5 maanden in San Francisco, is het 3 jaar later weer tijd om een nieuwe reis te ondernemen. Deze keer richting het Oosten, Azië en hopelijk door naar Australië/Nieuw-Zealand. De begindag is 22e van Oktober en de einddatum is nog onbekend..

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 107712

Voorgaande reizen:

11 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

26 Januari 2013 - 12 Juli 2013

Afstudeerstage in the U.S.A - San Francisco

19 Oktober 2016 - 30 November -0001

Azië 2016-2017

Landen bezocht: