Het einde komt in zicht in... San Francisco! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu Het einde komt in zicht in... San Francisco! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu

Het einde komt in zicht in... San Francisco!

Door: Dennis de Rooij

Blijf op de hoogte en volg Dennis

17 Mei 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo iedereen,

Nadat het een lange tijd stil is geweest, kom ik toch maar weer eens met een updateje!

De afgelopen weken na de geweldige trip in Hawaii, waren vrij normaal, hard werken aan het strategisch marketing plan, lange dagen maken door werk, koken, bijpraten met iedereen, een dagelijkse sleur, waarin niks speciaals of geks gebeurde. Weinig beleefd in de weekenden, weinig uitgegaan, een beetje een down 'periode'..

Het einde komt in zicht.. Met dat gezegd te hebben, ben ik ontzettend hard aan het werk om mijn strategisch marketing plan te maken. A.s. disndag heb ik een gesprek met mijn leraar, om de laatste 5 weken door te knokken en om een goed strategisch marketing plan af te leveren!

Het einde komt in zicht.. vandaag/morgen is het nog precies 5 weken werken en verblijven in San Francisco en dan begint mijn geweldige, te gave, gekke road trip met Stefano.. dus nog eventje doorbijten en het is gebeurd!

Volgend weekend komen mijn Ouders en Opa en Oma op 'visite', want ze konden mij niet zo lang missen!!!! Dus die komen een bakje koffie drinken, de golden gate bridge bekijken, china town bekijken en de zeeleeuwen gedag zeggen! Hier kijk ik ontzettend naar uit!!!!

Het einde komt in zicht.. a.s. weekend beloofd een geweldig weekend te worden, dan is hier namelijk de geweldige legendarisch Bay-to-Breakers race, een hardloopwedstrijd van 12 km door SF, waarin iedereen de gekste constuums of geen constuums (niks) draagt.. dit belooft een geweldig spektakel te zijn waar meer dan 100.000 toeschouwers heen komen! Dus het einde komt leuk in zicht!

Het einde komt in zicht.. a.s. dinsdag vertrekt een geliefde en goede nederlandse maat 'max' terug naar Nederland. Hij is een van de eerste die onze hechte groep SF vrienden gaat verlaten en voor hem gaan wij natuurlijk het weekend, maandag en dinsdag feesten en genieten van de goede tijd!

Het weekend erop, is mijn familie hier en dan is het gebeurd nog 4 kleine weekjes! Het is niks meer!

Na het weekend hopelijk een update over de bay-to-breakers race en over mijn gesprek met de leraar! Dus fingers crossed!

Groetjes,
Dennis

  • 18 Mei 2013 - 11:35

    Nikki:

    Heey den,

    de laatste loodjes wegen altijd het zwaarst maar het komt goed :)

    wat leuk dat ze je op komen zoeken :D als ik had gekund had ik dat natuurlijk ook gedaan maar ik heb het te druk met school en andere dingen ;)

    Heel veel plezier koomende dagen/weekenden/laatste weken maar wij zullen elkaar nog wel spreken op FB :p

    groetjes

  • 19 Mei 2013 - 10:26

    FRANK:

    ZET DE KOFFIE MAAR VAST AAN !!!!....WE ZIJN ER ZO !!!!

    Daddy Mammy Grandpa and Grandma........

  • 21 Mei 2013 - 23:22

    Ad Van Bavel:

    Mooi dat je ouders en je opa & oma komen.Laat ze maar eens zien wat je al zelf gezien hebt, hoe mooi het kan zijn aan de andere kant van de wereld .Hoop voor je dat het ze goed bevalt .Zou zelf het ook wel eens willen zien ,maar wie weet komt dat nog weleens !!!!!!!!! Wens je een paar leuke dagen met hen ,en verder wens ik je nog een kort verblijf ( het zijn nog maar een paar weken en dan ben je weer terug ) daar met veel succes met je stage en werk.Dus hou je taai en groeten van Ad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Ik ben Dennis de Rooij, 26 jaar uit Hilvarenbeek. Na mijn stage van 5 maanden in San Francisco, is het 3 jaar later weer tijd om een nieuwe reis te ondernemen. Deze keer richting het Oosten, Azië en hopelijk door naar Australië/Nieuw-Zealand. De begindag is 22e van Oktober en de einddatum is nog onbekend..

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 107710

Voorgaande reizen:

11 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

26 Januari 2013 - 12 Juli 2013

Afstudeerstage in the U.S.A - San Francisco

19 Oktober 2016 - 30 November -0001

Azië 2016-2017

Landen bezocht: