The president, Weekend and AT&T stadion - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu The president, Weekend and AT&T stadion - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu

The president, Weekend and AT&T stadion

Door: Dennis de Rooij

Blijf op de hoogte en volg Dennis

19 Maart 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Eindelijk was het zover.. afgelopen vrijdag zou ik een interview hebben met de president van Bleu Marketing om wat vragen over Bleu Marketing etc. te vragen. Helaas werd de vrijdag veranderd naar de maandag.. Kan gebeuren.

Maandag eindelijk de dag om een interview te hebben met de presidente, om 4 uur was het zover! Het interview was zeer geslaagd en heb heel veel goede, nuttige en handige informatie ontvangen over de vragen die ik stelde en de informatie die ik nodig had. Dit was harstikke goed! Daarnaast gaf zij aan dat.. er meer werk richting mij ging komen, om de tijd die ik niet aan mijn strategisch marketing plan besteed, te kunnen besteden aan hun. Als laatste mag ik haar helpen met het opstellen van 'puls' rapporten, rapporten waarmee je aangeeft wat de volgende verwachtingen en ontwikkelingen voor die betreffende markt gaat worden.. klinkt heel interressant en zal vast ook interressant zijn!

Omdat te kunnen, moet je handig zijn met powerpoint, ik kan er gemiddeld mee werken.. maar zij gaf aan, dat er 'online' zelf cursuses zijn, die ik gratis kan volgen.. (dit omdat zij ooit een website heeft gemaakt voor een klant, die haar eeuwig lidmaatschap gaf.) Dus ik kan mezelf verdiepen in het perfect gebruiken van microsoft PowerPoint.

Het weekend, stond letterlijk en figuurlijk weer op z'n kop, San Francisco is de stad, waar alles mogelijk is en waar niets te gek is.. dus wat heb ik gedaan in het kort:

*Japans restaurant bezocht
*Met japanners, koreanen en chinezen gegeten
*Delores park bezocht
*Hippie girl ontmoet, op me kop gestaan met haar
*Gelachen om een 30m lange wachtrij voor een ijscokraam..
* Brides of March bekeken
*Dragqueens in bruidsjurken gezien
*Iemand liet zijn varkentje uit
*Naar een houseparty geweest, die saai was
*Kroegen gezocht waar dames te bekennen waren
*Aangesproken zijn of wij crack, coke etc wouden kopen
*Iemand dronken afgevoerd zien worden
*Om 2 uur snachts met een dronken walrus poolen en praten
*De walrus in het wc hokje zien vallen..
*Filmpje kijken, die savonds weer afgespeeld werd...

Oftewel een weekend vol belevenissen en aparte/ongeloofelijke dingen..

Het begon op zaterdagmiddag, wij met zn 6en naar het mooie delores park geweest, eenmaal aangekomen stond er een meid helemaal alleen te dansen, dus ik besloot maar eens te vragen, op welke muziek zij danste.. haar antwoord: goede muziek.. en toen begon ze heel vaag over allerlei hippie zooi te praten en wou ze de handstand oefenen, dus dat wou ik ook wel proberen.. zie foto FaceBook. Na de handstand gauw terug naar mijn vrienden, want ze was niet helemaal van deze wereld.. (HET BEWIJS KOMT ER AAN, heb foto's van mij en haar)

Na het delores park terug naar het hostel gegaan, waar we ergens onderweg een hele lang rij mensen zagen staan, voor een ijsco verkoper.. was lang!

Eindelijk teurg in downtown San Francisco, zien wij allerlei mannen en vrouwen in bruidsjurken staan, met bordjes: March of Brides.. een of ander festival met 'brides', na wat foto's gemaakt te hebben, doorgelopen richting het hostel, waar we nog 5 dragqueens tegen kwamen en iemand die zijn varken aan het uitlaten was.. JA, ECHT WAAR EEN VARKENTJE!

Eenmaal terug in het hostel, waren wij dus uitgenodigd door een franse meid om mee te gaan naar een houseparty.. eenmaal aangekomen in het huis, schrokken wij, er waren 8 mensen en wij kwamen met 18 mensen aanzetten.. het huisje/apartement stond in een keer helemaal vol.. en wat nog erger was.. 75% was FRANS, dus ik had het na 1,5 uur gezien.. want die FRANSEN spreken FRANS.. die KENNNEN geen ENGELS.. waar ik en de twee belgse jongens ons ontzettend aan irriteren.. Dus ik besloot met een van de jongens naar de locale barren te gaan en opzoek naar vertier.. Nou in elke bar waren alleen maar mannen.. was echt een saaie plaats, dus wij terug na de bus.. onderweg werd nog ff gevraagd of we coke,dope etc. nodig hadden.. Nee bedankt.

Eenmaal met de bus terug na het hostel, lopen wij de straat in, zien wij de brandweer en politie voor het hostel staan.. OW OW, wat blijkt iemand was zo zat, dat hij afgevoerd moest worden.. En wat viel op..

Iemand was met zn telefoon bezig en de brandweerman zei: If your filming, you are committing a crime and you go to jail! En hij wist niet hoe snel hij zn tele weg moest leggen.. ANDERE KOEK DAN IN NEDERLAND.

Eenmaal beneden in de basement gingen ik en ferug maar wat poolen van 1:30 tot 3 uur snachts.. tot er een dronken dame aankwam, een reuze midget, zij was ook zo zat als een kanarie geel kan zijn.. en ze wou zo graag POOLEN etc. Dus wij allemaal maar zeggen, ga na bed etc etc, maar NEE, ik niet! Nadat ze een paar x gevallen was en eindelijk ging.. hielden wij in de gaten of ze nog hulp nodig had.. Nou dat had ze gelukkig niet! Maar wat hebbe wij gelachen..

Ze was langs de muur aan het lopen, met haar arm tegen de muur om houvast te hebben, totdat ze bij de wc deurtjes aankwam, die klappen naar binnen.. dus zij ook.. BOEM! Meid verdwenen.. 10 seconden later zien we haar uit de wc kruipen en weer verder lopen.. laat maar gaan!
Dus wij hebben nog even verder gepoold en zijn gaan slapen.. tot op heden hebben wij haar niet meer gezien..

En dit was het zn beetje wel, heb dit weekend zoveel meegemaakt, kan nog wel een half uur doorschrijven, maar dat zullen we maar bewaren!

Groetjes,
Dennis

  • 19 Maart 2013 - 23:48

    Nikki:

    HAHAHA wat een belevenis weer XD
    wist je niet dat koeien en varkens ook huisdieren zijn den :p

    nooit geweten dat je in amerika niet mag filmen als er dingen gebeuren met de politie, je ziet zoveel filmpjes dat je ook niet zou denken dat het verboden is XD

    mja nu naar bed morgen weer een dag vol met marketing en slap geouwehoer XD

  • 05 April 2013 - 15:52

    YVONNE:

    Hoi Dennis,
    Zo leuk dat je het zo naar je zin heb .
    En dat wij dat zo hier kunnen lezen en volgen wat jij daar allemaal doet.
    Hier gaat alles zijn gangetje. Ome Simon heeft alleen nog steeds geen
    werk dat is erg balen.
    ALVAST EEN LEUK VERJAARDAG VAN ONS ALLEMAAL

    GROETJES EN VEEL LIEFS
    Ome Simon en Tante Yvonne
    remco renate bianca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Ik ben Dennis de Rooij, 26 jaar uit Hilvarenbeek. Na mijn stage van 5 maanden in San Francisco, is het 3 jaar later weer tijd om een nieuwe reis te ondernemen. Deze keer richting het Oosten, Azië en hopelijk door naar Australië/Nieuw-Zealand. De begindag is 22e van Oktober en de einddatum is nog onbekend..

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 107739

Voorgaande reizen:

11 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

26 Januari 2013 - 12 Juli 2013

Afstudeerstage in the U.S.A - San Francisco

19 Oktober 2016 - 30 November -0001

Azië 2016-2017

Landen bezocht: