A great workday! And stroopwafels! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu A great workday! And stroopwafels! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu

A great workday! And stroopwafels!

Door: Dennis de Rooij

Blijf op de hoogte en volg Dennis

31 Januari 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Op de eind van de 2e dag, ging ik na het kantoor van mijn bazin om wat 'amerikaanse' dingen te vragen, hierin vroeg ik ook van waar ik een plastic beker kon krijgen, want die heb ik op de kamer niet... Dus zij vroeg aan mij van is er nog meer dat je nodig hebt? Ik zo nja ik heb geen bestek of schotels ofzo op mijn kamer, en zij ging meteen in de weer!

Ik kreeg 2 plastic drinkbekers en wat plastic bestek van haar, om te gebruiken, dit was ideaal! Dus ik na huis en ik kom vandaag op het werk aan met stroopwafels, en ik zeg tegen iedereen; heey! En een vrouw komt op me af en zegt: Heey i heard you needed some service, I got a bag with stuff for you! And i'm like wow! Thank you! So i gave her a klompje. Dus ik kijken in de tas:

4x mooie borden
2x mooie glazen
1x een plastic beker
1x stenen beker

En mocht ik nog handdoeken nodig hebben, die had ze nog in de auto liggen! Dus in de middag ging ik maar eens een rondje maken met de stroopwafels en wat blijkt! Die amerikanen kennen het al! Een mevrouw had een doosje met stroopwafels, maar iedereen vond de mijne veel beter! Dus PA en MA I NEED STROOPWAFELS!

Dus ik ga na de laatste persoon, een meneer die gister begonnen was en ik geef hem een stroopwafel en hij zegt:
Ik ben net in SF komen wonen en heb nog veel spullen over en ingepakt, als er ook maar iets is, wat je nodig hebt! Laat het mij weten en ik regel het! En dat was gewoon super!

Dus naast het overbleefd zijn, zijn deze mensen gewoon ook ontzettend aardig en behulpzaam! Dus ik had weer een geweldig mooie dag, want iedereen wil en wou mij helpen in het bedrijf! Dus dat is gaaf!

Maar ik merk wel, dat deze dagen nog steeds onzettend vermoeiend zijn, heel de dag engels praten is een automatisch geworden, wat ik echt cool vind! Instant english speaking is leuk! Maar wel vermoeiend voor je hersens!

Zo dus dit was weer mijn leuke dag in het BELOOFDE LAND dat 100%! Klopt!

  • 31 Januari 2013 - 17:31

    Nikki:

    hahahaha stroopwafels daar in amerika :D
    maar super dat iedereen je wil helpen daar bij dat bedrijf.

  • 31 Januari 2013 - 18:03

    Dennis:

    Ja, gewoon echt apart! Hier neem een stroopwafel, maar die heb ik al!
    Dus ik kijk zo van: HUH? En ze haalt een doosje stroopwafels naar voren..:P

  • 01 Februari 2013 - 19:02

    Frank De ROOIJ:

    We zijn al volop aan het bakken.....

    Alleen even kijken hoeveel de verzend kosten zijn , ik denk 30 euro !!!!!

    Greetings DADDY

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Ik ben Dennis de Rooij, 26 jaar uit Hilvarenbeek. Na mijn stage van 5 maanden in San Francisco, is het 3 jaar later weer tijd om een nieuwe reis te ondernemen. Deze keer richting het Oosten, Azië en hopelijk door naar Australië/Nieuw-Zealand. De begindag is 22e van Oktober en de einddatum is nog onbekend..

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 107725

Voorgaande reizen:

11 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

26 Januari 2013 - 12 Juli 2013

Afstudeerstage in the U.S.A - San Francisco

19 Oktober 2016 - 30 November -0001

Azië 2016-2017

Landen bezocht: