Who are all those people?! I would say friends! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu Who are all those people?! I would say friends! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dennis Rooij - WaarBenJij.nu

Who are all those people?! I would say friends!

Door: Dennis de Rooij

Blijf op de hoogte en volg Dennis

12 Februari 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Het was weer een schitterend weekend, hier in San Francisco..

Na de uitstekend geslaagde en geweldige fietstocht naar sausolito, was ik zaterdag avond uitgenodigd door Atsushi om samen met de rest (+/- 20 man) te gaan barbequen.. Ja, BBQen met 17 graden, geen wolken en een stralende zon op Bakerbeach. Bakerbeach is een klein strandje met een groene omgeving waar picknick tafels met BBQ's staan. Eenmaal via de supermarkt aangekomen op Bakerbeach waren we van een groepje van 6 personen tot een groepje van 21 personen gegroeid. (Voornamelijk South east and Europese personen)

En deze combinatie bleek uiteindelijk een hele gezellige mix te zijn, want iedereen was heel vriendelijk en wou graag ervaringen en culturen delen. Toen de BBQ eenmaal aan was en de gezellige middag verstreek, kwamen er steeds meer mensen bij de BBQ, allemaal vrienden van vrienden! Hierdoor werd deze dag nog geweldiger en mooier!

Na een overheerlijke en gezellige BBQ, was het tijd om met z'n allen naar het strand te gaan en foto's te maken van de Golden Gate bridge, het strand en de ondergaande zon! Ook dit was ongeloofelijk mooi en een echte aanrader voor personen die naar San Francisco gaan, ga BBQen op bakerbeach en geniet daarna van een mooie zonsondergang en de goldengate bridge! Want het is schitterend!

De foto's van deze BBQ en van de golden gate bridge, zal ik vanavond oploaden, dan kunnen jullie zelf zien, hoe mooi het is!

Nadat de zon onderging, hebben we alles netjes opgeruimd en zijn we met zn allen terug gegaan naar het hostel of huis. Eenmaal in het hostel aangekomen, was iedereen moe en uitgeput, van het fietsen, feesten en het BBQen.. dit resulteerde ook in op tijd na bed!

Na dit 2e schitterende weekend te hebben overleefd, heb ik besloten om een goedkope fiets te gaan kopen en via de fiets de mooie plekjes te zoeken. Mijn nederlandse vriend, gaat hoogstwaarschijnlijk ook een fiets kopen, dus dan kunnen we samen SF verkennen!

Dus wederom weer een 100% geslaagd weekend, met ervaringen, fotomomenten en gedachtes die goud zijn!

Groetjes,
Dennis

PS. Huijong Moon wou graag nederlandse eten en ze mocht alles kiezen en wat denk je?? Ze wil heel graag witlof met ham en kaas eten! Dus ik ga a.s. woensdag voor het eerst witlof met ham en kaas eten en maken!

• 12 Februari 2013 - 12:56

Steef:

Goed zo en is daar nog een andere nederlandse?

• 12 Februari 2013 - 12:57

Steef:

Mmmmmmhh BBQ, vanavond of morgen kan ik op skype komen en mb Dota 2??

• 12 Februari 2013 - 13:05

Erwin:

mooi om te horen dat alles goed ging. En leuk zon BBQ:D

• 12 Februari 2013 - 13:16

Ad Van Bavel:

Mooi om te horen dat je het naar je zin hebt Dennis .Als je een fiets gaat kopen denk je dat je die dan straks weer kunt verkopen ? eigenlijk is het niet zonde van het geld,dat je daar aan uitgeeft of zijn de fietsen niet zo duur !
    groetjes Ad

• 12 Februari 2013 - 14:52

Nikki:

Yooow den

ik wil ook 17 graden en zonnetje aan de lucht :p maar wij hebben sneeuw en kou met carnaval. Tof dat je het daar naar je zin hebt :D en succes met witlof koken XD

• 12 Februari 2013 - 16:46

Frank De ROOIJ:

Hello Dennis...

Denk er aan dat je de witlof eerst kookt, anders wordt het niks !
    (gebruik jonge kaas...)

Groetjes mama.

• 12 Februari 2013 - 21:13

Oma:

hallo dennis fijn dat je zo mooi weekend heb gehadt.
    als je de witlof heb gekookt moet je het evenwat droog maken met keuken papier.
    nu het zal wel lukken.hier is alles goed groetjes opa en oma.